huhti
2020

Raahen Satama Oy:n toiminta koronavirusepidemian aikana / Operation in Port of Raahe Ltd during Covid-19

Raahen satama on avoinna 24 / 7 ja alusliikenne satamassa toimii normaalisti. Poikkeustoimet koronavirusepidemian vuoksi Raahen Satama Oy:n satamatoimistolla jatkuvat toistaiseksi. Satama seuraa ja noudattaa viranomaisten ohjeita ja määräyksiä aktiivisesti.

Raahen satama on avoinna 24 / 7 ja alusliikenne satamassa toimii normaalisti. Poikkeustoimet koronavirusepidemian vuoksi Raahen Satama Oy:n satamatoimistolla jatkuvat toistaiseksi. Seuraamme ja noudatamme viranomaisten ohjeita ja määräyksiä aktiivisesti.

Pyydämme asiakkaitamme välttämään tarpeetonta käyntiä satamatoimiston tiloissa toistaiseksi. Henkilökunnan tavoitat virka-aikana ensisijaisesti sähköpostilla tai puhelimitse. Sovittehan asioinnistanne toimistollamme etukäteen puhelimitse tai sähköpostilla ja saavut paikalle vain täysin terveenä ja desinfioit kädet ennen sisätiloihin saapumista!

The Port of Raahe is open 24/7 and all services are provided normally. The port follows and complies with the instructions and regulations given by the authorities.

For the time being, we kindly ask our customers to avoid unnecessary visits to the Port office and to agree Your visit here at the port office in beforehand by phone or email with Your contact person. Primarily the Port office staff will be reached by email or phone during office hours.

Raahen Satama Oy / Port of Raahe Ltd., Helmilaiturintie 66, FI- 92180 RAAHE

Puh / tel. +358 8 2277 555, email port@raahe.fi, www.raahensatama.fi / www.portofraahe.fi

Toimitusjohtaja / Managing Director  Kaarlo Heikkinen puh / tel. +358 44 439 3930, email kaarlo.heikkinen@raahe.fi

Satamainsinööri / Port Engineer Ilkka Harju puh / tel. +358 40 135 6960, email ilkka.harju@raahe.fi