syys
2020

Suomen Satamaliitto ry valitsi 16.9.2020 kokouksessaan liitolle uuden hallituksen

Suomen Satamaliitto ry:n sääntömääräinen vuosikokous on 16.9.2020 valinnut liitolle uuden hallituksen . Hallituksen puheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Torbjörn Witting, Kokkolan Satama Oy. Varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Hannu Asumalahti, Rauman Satama Oy.

Suomen Satamaliitto ry:n sääntömääräinen vuosikokous on 16.9.2020 valinnut liitolle uuden hallituksen. Hallituksen kokoonpano on:

Hallituksen muut jäsenet ovat:

toimitusjohtaja Anders Ahlvik, Hangon Satama Oy

toimitusjohtaja Ville Haapasaari, Helsingin Satama Oy

johtaja Elina Herrala, Neste Oyj

toimitusjohtaja Janne Korhonen, Saimaan Satamat Oy

toimitusjohtaja Marko Mykkänen, Oulun Satama Oy

operatiivinen johtaja Niklas Ryynänen, Port of Tolkkinen Ltd

toimitusjohtaja Erik Söderholm, Turun Satama Oy

Suomen Satamaliitto edustaa meri- ja sisävesisatamia Suomessa. Suomen Satamaliitto ry:n jäseninä on 29 satamanpitoa harjoittavaa yhteisöä, joihin sisältyvät tavaraliikenteen satamien ohella kaikki kansainvälisen liikenteen matkustajasatamat. Suomen Satamaliitto ry on Suomen satamien edustaja myös Euroopan merisatamien organisaatio ESPO:ssa.