marras

Raahen Satama Oy hakee satamainsinööriä

Haemme satamainsinööriä vastaamaan satamainfrasta ja kunnossapidosta

Raahen satama on yksi Suomen vilkkaimmin liikennöidyistä satamista. Tule mukaan tiimiimme vastaamaan monipuolisesta kokonaisuudesta!

Satamainsinöörinä vastaat satama-alueen infrasta, rakennuttamishankkeista ja kunnossapidosta. Toimit aktiivisesti yhteistyökumppaneiden ja urakoitsijoiden kanssa, hoitaen myös työmaavalvontaa.

Olet turvallisuus- ja ympäristöasiosta vastaava henkilö ja toimit meriturvallisuuden ISPS-turvapäällikkönä sekä rataturvallisuudesta ja ympäristölupa-asioista vastaavana. Vastuullasi on sataman laatujärjestelmä, sertifioinnit ja viranomaisraportointi. Osallistut aktiivisesti sataman investointi- ja kehityshankkeisiin.

Odotamme sinulta insinöörin koulutustaustaa esimerkiksi rakennus- tai yhdyskuntatekniikan alalta sekä kokemusta kunnossapidon, infrarakentamisen, turvallisuuden tai laatu- ja ympäristöasioiden osa-alueilta. Ennen kaikkea etsimme kuitenkin tehtävään henkilöä, joka nauttii laaja-alaisesta toimenkuvasta ja haluaa kehittyä monipuoliseksi alan ammattilaiseksi. Sinulla on aktiivinen, asiakaslähtöinen ote sekä kyky yhdistää suunnitelmallinen ja ennakoiva toiminta osaksi päivittäisarkea. Hyvät tietotekniset valmiudet edesauttavat sinua toiminnan kehittämisessä ja satamatoimintojen digitalisoinnissa. Toimit eri sidosryhmien kanssa avoimesti yhteistyötä rakentaen. Sataman kansainvälinen toimintaympäristö edellyttää sujuvaa suomen ja englannin kielitaitoa, muu kielitaito katsotaan eduksesi.

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtäväkentän sekä mahdollisuuden olla kehittämässä yhtiön ja koko Raahen alueen elinkeinoelämää kohti tulevaisuuden tarpeita. Tehtävään valittavalle henkilölle tehdään Suojelupoliisin suppea turvallisuusselvitys.

Lähetä CV:si ja hakemuksesi viimeistään 25.11.2020 osoitteessa www.mercuriurval.fi (viite FI-15664) Lisätietoja tehtävästä antaa Mercuri Urvalissa Johanna Massa, puh. 040 144 3333.

Hakuilmoitukseen